И да похапнем ... Портокалово-джинджифилови мъфини с бял шоколад

Продукти:
300г брашно
1 бакпулвер /10г/
120г захар
100г бял шоколад
щипка сол
60г разтопено масло
250мл прясно мляко
1 яйце
1с.л. мед
1ч.л. прясно настърган джинджифил
настърганата кора на 1 портокал
Пресявате брашното и бакпулвера. Смесвате със захарта, солта, портокаловата кора, джинджифила и ситно нарязания шоколад. 
Маслото разтопете до течно състояние и оставете да се охлади. Трябва да стане на крем. Разбийте го с яйцето и меда. Добавете прясното мляко и разбъркайте.
С помощта на силиконова или дървена бъркалка смесете сухите и течните съставки до пълното им хомогенизиране.
Разпределете във форми за мъфини. Моите бяха силиконови, но ако вашите не са, подредете първо хартиени капсули. Печете в предварително загряла на 180 градуса фурна за около 30 мин. или до готовност.
Да ви е сладко!

Рецептата е адаптирана от сайта на Ирина Купенска тук

Коментари

  1. Диана, страхотни са ти мъфинките. Изкушаваш ме и аз да ги опитам! Апетитни и ароматни!
    Поздрави и приятна вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Едно мъфинче на закуска би ми се отразило доста добре:) чудни са! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Много са ми симпатични тези формички,Диди,май ще трябва и аз да се снабдя с такива гнезда.А мъфинките ти са толкова нежни,порести и пухкави,пък за аромата да не говорим-вълшебен!Чудесна рецепта!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар