И да похапнем ... Парти пилешки кюфтенца с кокос

Продукти:
400г пилешко месо /аз използвах бяло, но мисля, че с месо от бут също ще се получи добре/
1 средно голяма глава лук
2 скилидки чесън
50г кашкавал
50г ситно смлени лешници
4-5 маслини
2 средно големи гъби
1 яйце
1ч.л. ситно нарязан пресен естрагон
щипка суха мащерка
сол, черен пипер и кимион на вкус
сурови лешници

за панировката:
1 яйце
кокосови стърготини

брашно за овалване
мазнина за пържене
парчета ананас за декорация

Месото, лука, чесъна, кашкавала, гъбите, маслините и яйцето сложете в кухненски робот и смелете на ситно. Добавете лешниците и овкусете със солта, черния пипер, кимиона, мащерката и естрагона. От готовата смес оформете топки с големината на малко орехче. Сложете в средата един лешник и оформете на топче. Оваляйте в брашно и изпържете в загряла мазнина, колкото само да се запечатат.
Разбийте едно яйце. Потопете топчетата в яйцето и оваляйте в кокосови стърготини. Печете в загряла на 180 градуса фурна до порозовяване на кокоса. Забодете с парче ананас и сервирайте леко охладени.
Да ви е сладко!

Адаптирано от тази рецепта на Йоли.

Коментари

  1. Е, разби ме с тези изкусителни бонбонки! Аз така им казвам на бонбонените неща. Страхотия ми се струват, какви аромати и съчетания , истинска наслада. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Кате! На мен много ми допадна екзотичния вкус на тези хапчици.
      Поздрави и усмихнат ден!

      Изтриване

Публикуване на коментар