И да похапнем ... Хрупкави пилешки филенца

Предлагам ви една ужасно бърза и вкусна идея за приготвяне на пилешки филенца. Рецептата имам от тук и често приготвям. Пробвайте и вие, ще ви хареса :)
Продукти:
500-600 гр. пилешко бон филе 
1 опаковка майонеза /200г./
2 с.л. мека горчица с мед или 1 с.л. дижонска /по избор/
2-3 с.л. соев сос /количеството е отново по избор според вкуса ви/
1 скилидка чесън / не е задължителна, може и без нея/
сол
1 ч.ч. картофено пюре на люспи
В купа смесете соевия сос с пресованата скилидка чесън. Сложете месцата вътре, посолете на вкус и объркайте добре с маринатата. Оставете в хладилника за поне 2 часа. Маринатата не е задължителна, но аз винаги мариновам. Така повече ми харесва.
Смесете майонезата и горчицата. В подходяща чиния сипете люспите картофено пюре.
Топите филенцата в майонеза, овалвате в картофени люспи и пържете в сгорещена мазнина.
Ако не обичате пържено, може да ги подредите в тава и да ги изпечете във фурната.
Сервирайте с подходяща салата.
Да ви е сладко!

Коментари

  1. Тук ме уцели в десетката! Страхотни са, Дидка!

    ОтговорИзтриване
  2. Много апетитнооооооо!Дианка,прекрасни са!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миленка благодаря ти! Хубава неделя ти пожелавам!

      Изтриване
  3. Ех, ако ми паднат сега тея златни филенцааа, а и хрупкави щом са, хич няма да им простя :))
    Много апетитовъзбуждащи си ги изпържила, Диана! Аз бих си завила всяко в листо зелена салатка и така, на крак като солетки ще си ги изхрупам. :))
    Поздрави и разкошен уикенд от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О Ирма не се бях сетила за зелена салата, обикновенно си ги хапваме с доматче, но идеята ти ми допада :)Прегръдки!
      Хубава неделя!

      Изтриване
  4. Страхотни! Още тия дни ще ги метна в тиганчето.Тъкмо имам 2 тарелки пилешки филенца във фризера и все ги подмятам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Нинка! Пробвай и да се похвалиш :)
      Хубава неделя, мила!

      Изтриване
  5. Леле, че вкусно и хрупкаво, Диди!
    Много са апетитни!
    Поздрави и хубаво лято!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Роси, радвам се че намина :).
      Хубаво и прохладно лято и на теб!

      Изтриване
  6. За картофените люспи имам идея,но за тази майонеза ми е нещо ново като идея и непременно трябва да опитаме,благодаря,Диди,страхотно изглеждат филенцата и сигурно са много вкусни,крехки и сочни!
    Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси чудесно се получава с майонезата. В началото бях доста скептична към нея, но много ни хареса и често приготвям така филето :)
      Хубава неделя!

      Изтриване

Публикуване на коментар