И да похапнем ... Купчинки с кайма


Продукти:
500гр. кайма смес
1-2 филийки накиснат във вода или мляко стар хляб
2 скилидки чесън
черен пипер
кимион

Подправям каймата с чесъна, накиснатия хляб, черния пипер и кимиона и оставям настрани да постои за около час, за да си поеме миризмичките.

за плънката:

1 глава лук
500гр. пресни гъби
3 твърдо сварени яйца
2-3 картофа
кашкавал
майонеза, горчица
мазнина


Ликът настъргах на едро ренде и запържих до златисто. Гъбите нарязах на ситно и задуших с малко масло. На едро ренде си настъргах и яйцата, картофите и кашкавала. Майонезата и горчицата разбърках добре, да се получи сос.

Каймата разделих на 8 топчета. Всяко топче разплесках на питка около 9-10см. и подредих в тава намазана предварително с олио. Разпределих запържения лук върху питките с кайма, после гъбите, настърганите яйца и накрая оформих купчинки с настърганите картофи. Върху картофите поръсих с настъргания на едро ренде кашкавал. Полях купчинките с майонезения сос и пекох на 200-220гр. за около 25 мин.
 

Тази рецепта имам от тук, но с времето е добила вкуса на семейството ми :)
Да ви е сладко!

Коментари

  1. Дианка, и аз съм ги правила тези купчинки-страхотни са.Твоите също изглеждат такива.
    Лека нощ,мила!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе и у дома се харесват много, пък и търпят много импровизации.
      Хубав следобед!

      Изтриване
  2. Ех, че са кокетни тези купички, Дианка,
    Обичам такива - чудесна идея и хубава рецепта.
    Сърдечни поздрави и хубав зимен ден, Диана

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дианка благодаря ти! Вкусни и лесни са, много удобни за неочаквани гости :)
      Хубав следобед!

      Изтриване
  3. Много интересни купчинки! Изглеждат много вкусно, никога не съм срещала такива. Благодаря за идеята! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моля, моля винаги на твое разположение :)). Благодаря Канди за хубавия коментар.
      Хубав следобед!

      Изтриване
  4. Браво, много хубава идейка!Ще се пробват!

    Прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Петя! И да не забравиш да се похвалиш.
      Хубав следобед!

      Изтриване
  5. Аз, не съм ги правила, но ми звучат много вкусно, така че, ще ги опитам!
    Хубав ден, Дианче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце благодаря ти много. Радвам се че ти харесват
      Целувки, мила и хубав следобед!

      Изтриване
  6. Ех, че са кипри тези купчинки. Аз да кажа, че съм ги пробвала и са невероятно вкусни. Ха, да взема да го направя ли днес, че и без друго се чудих какво да готвя???? Чудесни снимки!
    Поздрави и много целувки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Сестричке благодаря много. Ама задобрявам със снимките, нали :)))) Целувки!

      Изтриване
  7. Много вкусно и много лесно ми изглежда! Благодаря за рецептата :)

    Хубава вечер :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Федора благодаря много че намина и за хубавия коментар. Радвам се че рецептата ти допада :)
      Хубав следобед!

      Изтриване
  8. Много хубава идея ми даваш! Не съм ги правила, но записвам за... друг път:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много бързо и вкусно е, повярвай ми :))
      Целувки мила и хубав следобед!

      Изтриване
  9. Дианче, не съм правила такива купчинки, но звучат и изглеждат изключително вкусно. Ще ги направя непременно, не изглеждат трудни.
    Прегръдки и пожелания за една прекрасна вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мони много са сполучливи, а и търпят импровизации. И като ги приготвиш да не забравиш да се похвалиш :)
      Хубав следобед!

      Изтриване
  10. От няколко дни се каня да приготвя тази вкусотия. Видях го в един руски форум и ми се стори много вкусно.
    Твоето е много красиво.Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нинка наистина е доста вкусно. Аз ги знам от Лабрек от бг мамите, но нейните рецепти май са от руските форуми. Пробвай ги, няма да съжаляваш.
      Хубав следобед мила!

      Изтриване
  11. О,спомням си ги тези купчинки,на Лабрекс са,нали?Много са вкусни,и аз ги бях опитала.
    Добре ми ги припомни,Дианче,с тези апетитни снимки!

    Хубав ден ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси да, на Лабрекс са. Аз много харесвам нейните рецепти :). Благодаря ти за хубавия коментар
      Целувки мила. Хубав следобед.

      Изтриване

Публикуване на коментар